Int. tornooi Ingelmunster
Op zaterdag 28 februari namen Anke, Luna en Simon deel het internationaal tornooi te Ingelmunster.
Simon heeft zeker zijn uiterste best gedaan. Luna en Anke konden hun goede prestatie wel bekronen met een podiumplaats. Luna behaalde een 2e plaats en Anke een 3e plaats.
Proficiat alledrie!
![]() |
|
![]() |
![]() |







